Asana

O asana este o imbinare armonioasa a trupului, a mintii si a sufletului de a vibra la unison cu Nemarginirea.

sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Adoratul meu Iubit



Am ajuns în casa fericirii copleșitoare
Casa Inimii Tale, Iubitule Adorat.
Am băut apă din fântâna ta plină
de îngeri, Iubitule Adorat.
Am renăscut, Iubitule Adorat, pentru a
primi cu adorație toate darurile tale.
Frumusețea ta este de nedescris, căci
cum aș putea să descriu misterul acesta
al Inimii Tale care dăruiește Viața?
Iartă-mă, Iubitule Adorat, pentru că nu știu
descrie comoara fericirii pe care
mi-ai descoperit-o iubindu-mă neîncetat!
Inima mea dansează, dansează și repetă
neobosită Numele Iubirii Tale,
Adoratul meu Iubit!

Beatrice Radu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rugam sa folositi un limbaj decent si sa evitati formularile neadecvate.